Jak wykorzystać aplikacje internetowej przy sprzedaży różnego rodzaju produktów?

Nie bez przyczyny coraz więcej firm uruchamia e-sklepy. Współcześnie to sklepy internetowe generują największy ruch i cieszą się rosnącą popularnością. Za pośrednictwem Internetu codziennie sprzedaje się około tysiąca przedmiotów. Konkurencja jest duża, mimo to, co trzeci wystawiony przedmiot bez problemu znajduje nabywcę. Rozpoczęcie dodatkowej działalności w Internecie to dla wielu przedsiębiorców szansa na realne pomnożenie zysków – realne tym bardziej, że rynek e-commerce w Polsce nabiera rozpędu i stale się rozwija. Ten, kto w porę dostrzegł możliwości sprzedaży w sieci, dziś bez wątpienia może spać spokojnie. Główną zaletą takiego rozwiązania jest to, że w ogóle nie trzeba inwestować w firmę. Decydując się na sprzedaż internetową nie będzie nam potrzebny nowoczesny sprzęt, specjalne oprogramowania czy nowi pracownicy. Wystarczy dostęp do sieci, dobry aparat fotograficzny oraz odpowiednie podejście do aukcji internetowych.

t-shirt-181707_640Koszulki z nadrukiem na zamówienie czy kosiarki spalinowe?

Istnieje wiele sprawdzonych sposobów na dotarcie do potencjalnych Klientów. Niezależnie od tego, czy sprzedajemy odzież, kosmetyki czy sprzęt elektroniczny droga do potencjalnego kupującego będzie podobna. Osoby, które na co dzień robią zakupy w Internecie nie będą podatne na reklamę bezpośrednią, dobrą drogą będzie komunikat wysłany za pomocą portali społecznościowych. W tym wypadku dobrym rozwiązaniem może okazać się także kampania marketingu szeptanego. Współcześni konsumenci rzadko dokonują zakupu po bezpośrednim kliknięciu w reklamę, wcześniej szukają opinii o produkcie na forach internetowych. Opinie przeczytane w sieci w dużej mierze decydują o zakupie lub rezygnacji z zakupu danego produktu. To, dlatego warto zadbać o dobre recenzje oraz wiarygodność marki. Nie ma sensu liczyć także na lojalność konsumenta wobec marki. Dzisiejsi konsumenci nie kierują się dobrym wizerunkiem producenta i nie przywiązują się do konkretnego produktu, większość wybiera produkt, który po prostu jest dobry, a do tego ma przystępną cenę. Warto zwrócić uwagę również na to, że dużo kupujących jest w stanie zrezygnować z ulubionej marki na rzecz innej w bardziej atrakcyjnej cenie. Duży wpływ na wybór produktu mają obowiązujące trendy. Szczególnie młode pokolenie Y tzw. millennials jest skłonne zapłacić więcej za kultowy produkt, który aktualnie uważany jest za modny.

 

Kominki nowoczesne – czy taki tytuł sprzeda produkt?

Najważniejsza jest treść, szczególnie tytuł – to on decyduje o tym, czy Klient w ogóle otworzy stronę z naszą ofertą. Ponieważ konkurencja jest duża opis produktu musi się wyróżniać.

Tytuł powinien zawierać między innymi:

  • nazwę produktu
  • nazwę producenta
  • parametry techniczne
  • stan
  • rzeczowe informacje o produkcie

Aby zwiększyć widoczność produktu niektórzy sprzedawcy, szczególnie Ci prowadzący działalność za pośrednictwem allegro wpisują nazwy wielkimi literami. Ponieważ tytuł nie może być zbyt długi, niekiedy warto zastosować także skróty. Pamiętajmy, aby przed dodaniem opisu sprawdzić, czy nie ma w nim literówki – jeżeli opis nie będzie poprawny konsument zainteresowany produktem nie trafi na naszą aukcję wpisując słowa kluczowe w wyszukiwarce.

 


 

Więcej informacji:

 


 

 

imac-606765_640Aplikacje mobilne

W posiadaniu smartfona lub tabletu jest obecnie co 3 Polak. Ponieważ tempo życia w ostatnich latach znacznie wzrosło, mamy coraz mniej czasu, co wpłynęło na upowszechnienie się robienia zakupów mobilnych. Użytkownicy Internetu przeglądają strony nie tylko na komputerach, ale także na innych urządzeniach, dlatego ważne jest to, aby nasza strona była do tego przystosowana. Konsumenci są obecnie nastawienie na szybkie działanie, dlatego, jeżeli posiadamy stronę, która nie wyświetla się poprawnie na tablecie lub smartfonie z pewnością stracimy Klientów.

Najlepszym rozwiązaniem wydaje się Responsive Web Design (RWD), czyli strona, która nie wymaga odrębnej wersji mobilnej witryny. Polega to na tym, że tworzy się stronę, która dostosowuje się do urządzeń mobilnych automatycznie. Dzięki temu mamy gwarancję, że niezależnie od miejsca i czasu użytkownik może swobodnie przeglądać naszą witrynę, co zwiększa szansę na to, że dokona zakupu.

 

Dodaj komentarz