Sposoby na reklamę usług trenera osobistego

Usługi trenera personalnego zrobiły się w Polsce dość popularne. Ludzie są bardziej zmotywowani do ćwiczeń, kiedy ktoś ich kontroluje. Ponadto jako trener dbasz także, aby każdy miał treningi dopasowane do potrzeb i możliwości organizmu. Inne będą ćwiczenia dla osoby otyłej, która męczy się samym wejściem po schodach, inne dla osoby wysportowanej. Podobnie będzie ze stopniem zaawansowania.

Treningi personalne – dla kogo?

trener osobisty z klientemBranża trenerska wciąż prężnie się rozwija. Ludzie przekonują się, że lepiej zapłacić za usługę i mieć pewniejsze efekty ćwiczeń niż katować się i zmuszać codziennie do wykonywania bezsensownych ćwiczeń, nie dających żadnych wymiernych rezultatów. Trener osobisty w Warszawie ma większe wzięcie niż ten w mniejszych miastach, gdzie ludzie ciągle jeszcze nie do końca ufają takim osobom. My, Polacy, jeszcze wciąż nie przyzwyczailiśmy się do tego, że za pomoc w rozwoju osobistym wszelkiego rodzaju się płaci. Niektórzy wciąż myślą, że trener personalny to wynalazek dla bogatych, którzy nie mają co zrobić z pieniędzmi. A nieprawda! Oczywiście, nie każdego stać na taką usługę, jednak trzeba mieć świadomość, że jest to naprawdę rzecz pomocna. Rozwój ciała i ducha to nie jest bowiem wymysł, ale rzecz, która pomaga lepiej żyć. Z tymi niechętnymi opiniami sceptyków muszą się ciągle jeszcze mierzyć trenerzy. Jeśli jednak uda im się przekonać do siebie społeczność, to zyskują wiernych klientów.

Trener osobisty – jaką reklamę wybrać?

Reklama LED w mieścieKiedy chcesz zareklamować swój biznes, możesz skorzystać z wielu możliwości. Jedną z nich jest internet. W jaki sposób można się reklamować w sieci:

  • za pomocą for internetowych i czatów;
  • na Facebooku;
  • na innych portalach społecznościowych;
  • na własnej stronie internetowej;
  • pisząc artykuły sponsorowane;
  • wykupując reklamy na stronach i portalach;
  • za pomocą popularnych aplikacji;

Jak widzisz, jest wiele możliwości, jeśli chodzi o reklamę internetową. Warto wybrać te narzędzia, które najbardziej ci odpowiadają, które po prostu „czujesz”. Wydaje się, że dla trenera dobry będzie na przykład Facebook, gdzie może on na bieżąco informować o swoich aktywnościach. Ludzie lubią w ten sposób podglądać znajome osoby, dowiadywać się o treningach, możliwych terminach, otrzymywać informacje na temat ćwiczeń i tym podobne. Dobrym wyborem jest też własny blog, na którym będą się pojawiały na przykład pomocne porady dotyczące ćwiczeń i diety. Wydaje się, że w dzisiejszych czasach strona internetowa czy blog jest właściwie koniecznością, nie tylko do celów reklamowych, ale także identyfikacyjnych. Doskonałym wsparciem dla nich będą te bardziej tradycyjne. Inne działania reklamowe to:

  • ulotki
  • plakaty
  • telebimy
  • bilbordy
  • eventy
  • reklamy radiowe
  • reklamy telewizyjne

Przemyśl, która opcja reklamy najbardziej ci odpowiada. Możesz też wynająć eksperta do celów prowadzenia działań reklamowych konkretnego typu. Działania internetowe to jednak nie jedyna możliwość.

Świetna forma reklamy – telebimy LED

Tablica LEDJeżeli chcesz być widocznym, nie tylko w internecie, ale również w rzeczywistości to doskonałą opcją są telebimy. Są one bardziej widoczne niż zwykły bilbord i możesz na nich wyświetlić całkiem ciekawy spot. Jeżeli podejdziesz do tego profesjonalnie, możesz dotrzeć do naprawdę sporej liczby potencjalnych klientów. Tablice LED w kształtowaniu spójnej tożsamości marki Reklama to może być także zapewnienie widoczności w otoczeniu. Spraw, by twoja firma była widoczna z daleka, dzięki tablicy LED zamontowanej przy wejściu. Świeci ona na takiej samej zasadzie jak panele LED. Zaprojektuj logo. Zadbaj o najbliższe otoczenie twojego salonu. To też jest twoja wizytówka, która może działać na twoją korzyść.

 


Więcej informacji na ten temat można znaleźć na:

Wirtualnemedia.pl – serwis internetowy poświęcony mediom i reklamie
Aktywnytrener.pl – strona internetowa trenera osobistego z Warszawy
Ledtom.pl – witryna internetowa z szeroką ofertą reklam i tablic LED


Podsumowanie tematu ćwiczeń

Form reklamy, które możesz zastosować do wypromowania swojego trenerskiego biznesu, jest naprawdę sporo. Najlepiej będzie jak sam je wypróbujesz i sprawdzisz, które najlepiej sprawdzają się w twoim przypadku. Jeżeli ktoś ćwiczy na bieżąco, a tylko chciałby bardziej spersonalizowanego treningu, to nie trzeba go długo wdrażać. Natomiast osoba, zaczynająca dopiero uprawiać jakąkolwiek aktywność fizyczną, będzie potrzebowała więcej wsparcia merytorycznego.