Pobyt w luksusowym domku góralskim w Szaflarach

Bardzo lubię lato oraz wakacyjny czas. Rokrocznie planuje swój urlop z dużym wyprzedzeniem. Również w tym roku, już w maju postanowiłem zarezerwować miejsce noclegowe dla mnie oraz moich znajomych, z którymi wybierałem się na urlop.

Luksusowy domek góralski w Szaflarach

domy góralskie szaflaryW tym roku praca dała mi nieźle w kość, dlatego tym bardziej potrzebowałem odpoczynku. Pewnego dnia usiadłem przed ekranem mojego komputera i rozpocząłem rekonesans po najlepszych ośrodkach wypoczynkowych w Tatrach. Po przejrzeniu kilku stron internetowych zdecydowałem, że w tym roku warto będzie się wybrać do mniejszej miejscowości, która znajdowała się jednak w niedalekiej odległości od Zakopanego. Jeżeli chodzi o domy góralskie Szaflary z pewnością mają wiele do zaoferowania. W tej małej miejscowości znajduje się całkiem pokaźna baza noclegowa, która na tle innych wyróżnia się przede wszystkim atrakcyjnymi cenami. Zarezerwowałem pobyt w luksusowym domku dla mnie oraz paczki moich znajomych i z niecierpliwością oczekiwałem wyjazdu. Gdy dotarliśmy na miejsce w piękny, lipcowy dzień naszym oczom ukazał się niezwykle piękny domek wybudowany w bardzo starodawnym stylu, który urzekł nas od samego początku. Wewnątrz domku znajdowały się trzy duże sypialnie ze świeżą pościelą, duża i przestronna łazienka, w której znajdowała się pralka oraz suszarka do włosów. Na parterze domku znajdował się duży pokój, z którego było wyjście na przepięknie wykonany taras. W salonie mieścił się także bardzo ładnie wyeksponowany komplet wypoczynkowy oraz duży stół na sześć osób. W domku mieścił się także aneks kuchenny z lodówką oraz naczyniami i sztućcami, a w kuchennych szafkach znaleźliśmy garnki oraz inne sprzęty kuchenne. Wnętrze domku prezentowało się bardzo ładnie, a my byliśmy zadowoleni z tego, że właśnie w tym miejscu mogliśmy spędzić nasz urlop. Czas upływał nam miło, dnie spędzaliśmy chodząc po górskich szlakach, a wieczory spędzaliśmy w naszym wynajętym domku. Z wakacji wróciliśmy wypoczęci i zrelaksowani.

Tegoroczne wakacje spędziliśmy w polskich Tatrach. Udało mi się znaleźć bardzo ciche i komfortowe miejsce, w którym wypoczywaliśmy po intensywnych wędrówkach. Miejsce to od razu przypadło nam do gustu, wiedziałam, że za rok powrócimy do niego ponownie.