Niecodzienny sposób na reklamę

Firmy reklamowe co chwile prześcigają się w wymyślaniu nowych sposobów na reklamę, ulotki, banery, plakaty to już przerzytek, teraz hitem są bardziej nowoczesne i oryginalne formy reklamy. Przedstawiamy kilka sposobów na udaną promocję własnej działalności.

Mopping czy murale reklamowe w mieście?

Reklama w mieścieTo innowacyjny sposób na reklamę zewnętrzną kojarzącą się zwykle z wielkopowierzchniowymi tablicami przydrożnymi, bilbordami wiszącymi na ścianach budynków. Mopping inaczej zwane projekcjami 3D staje się coraz bardziej popularnym sposobem przekazu informacji. Polega ona na wykorzystaniu techniki zaawansowanej iluminacji animacji 3D wyświetlanych na nieregularnych powierzchniach. Mogą to być:

  • elewacje budynku
  • pomniki
  • samochody

Przestrzenny zrzut danego obiektu uzyskujemy poprzez jego zeskanowanie, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły dekoracji, kształt, wypukłości. Wizualizacji najczęściej dodatkowo towarzyszy dopasowane efekty dźwiękowe. Pierwszym etapem jest wyświetlenie obrazu zgodnego z wykorzystywaną powierzchnią, a następnie wszystko ulega zniekształceniu, uzyskując w ten sposób efekt burzącego się budynku, z okien może coś wylecieć, a nawet mogą tworzyć się nowe obiekty, Ma to na celu wzbudzenie w odbiorcy silnych emocji. Przedstawienie kończy się miłym dla oka obrazem lub pierwotnym wizerunkiem budynku, a następnie wyświetlane jest logo firmy lub jej produkt. Pośród reklam wielkoformatowych, coraz większym zainteresowaniem cieszą się ścienne malowidła. Jednocześnie zdobią one budynek i stanowią źródło informacji. Jego zaletą jest możliwość dotarcia do dużej liczby odbiorców, estetyczne działa sztuki zawsze budzą zainteresowanie ludzi, dzięki czemu murale budują świadomość marki. Istotne jest jednak, gdzie go umieścimy, jego wielkość, a także forma. Oryginalny mural, nie zostanie zamalowany graffiti, a także zyska grono fanów rozpowszechniających jego istnienie. Eksperci twierdzą, że najbliższe lata będą okresem jego znacznego rozkwitu, gdyż wprowadza on w przestrzeń miejską nie tylko nową formę estetyki, ale także zapewni świeżą formę reklamy.

Reklamowe nadruki na koszulkach

Koszulka z własnym nadrukiemPowszechnie przyjęło się, że klient dokonuje zakupu oczami, dlatego w reklamach stawia się na widoczność, dlatego zwykle mają one duże wymiary, które łatwiej dostrzec. Jednak coraz popularniejsze stają się również promowanie firmy na odzieży. Zazwyczaj wykorzystuje się do tego czapki, klapki, koszulki. Są one najczęściej prezentem dla stałych klientów, który składania ich do podjęcia dalszej współpracy, ale także pozwala pozytywnie się zapamiętać. Jednak to nie jedyny sposób na ich rozpowszechnianie. Przedsiębiorstwa także uciekają się do ich rozdawania osobom, które spełniają założenia kampanii reklamowej. Kolejnym pomysłem na koszulkowy marketing jest ich sprzedaż. Robią to np. wszystkie popularne firmy sportowe, logo nie tylko jest ozdobą koszulki, ale także nosicielem reklamy. Aby wypromować działalność za pomocą koszulek ważna jest odpowiednia grafika, czytelne informacje o marce. Musi ona być estetyczna, a zarazem przyciągać uwagę.

Opakowania i torby reklamowe z nadrukiem

Torby reklamowe z nadrukamiŻeby to właśnie nasz produkt był najczęściej wybierany spośród innych znajdujących się półce musi on być atrakcyjny. Możemy to uzyskać dzięki odpowiednim opakowaniom, które nie tylko chronić, ale także sprawiać, że nasz wyrób będzie popularny. Ponad to często spełniają one również funkcje informacyjną o firmie. Jest to najtańszy nośnik przekazu walczący z konkurencją. Kończąc zakupy, musimy je zapakować. Tutaj pojawia się kolejna możliwość rozpowszechnienia marki poprzez reklamówki i torby z nadrukiem, sprzedawane w sklepach lub rozdawane w celu promocji. Z racji, że jest to rzecz praktyczna, klient często nosi ją ze sobą udając się na zakupy, a wtedy jest ona zauważana również przez inne osoby.

 


Źródła informacji związanych z tematem:

  • Foliowe.com – strona internetowa firmy produkującej torby reklamowe z nadrukiem
  • Pb.pl – portal internetowy z informacjami przydatnymi dla przedsiębiorców
  • Studio Agama – internetowy kreator koszulek z własnym nadrukiem

Podsumowanie tematu

Na zyski ze sprzedaży w dużym stopniu ma wpływ odpowiednie rozpowszechnienie produktów i marki. Na pewno znacznie bardziej uwagę będzie przyciągała nietypowa forma reklamy, niż ta tradycyjna stająca się powoli tak powszechna, że praktycznie już niezauważalna.