Wizerunek twojej firmy, jaki widzą ludzie na zewnątrz ? osoby, które w przyszłości mogą stać się twoimi klientami, jest jednym z najważniejszych fundamentów wspierających sukces firmy.
Warszawskie studio fotograficzne i nowa strategia firmy
Zdanie to jest wręcz truizmem, ale jak się okazuje, nie powinniśmy bać się przypominać sobie tego faktu tak często jak się da. Dlaczego? Ponieważ nawet starzy wyjadacze, którzy zaprzestaną codziennej nauki mogą znaleźć się w miejscu, w którym stwierdzą, że wszystko już wiedzą. Tak właśnie było z poprzednim właścicielem naszej firmy, którą odkupiliśmy dwa lata temu. Siedzibę mamy w Warszawie. Oczywiście według niego, całym problemem firmy był brak odpowiedniego zaangażowania pracowników. Ja i mój mąż wszystkich rozumów nie pozjadaliśmy i obyśmy nigdy nie zaczęli tak uważać ? zatem postanowiliśmy porozmawiać osobno z każdym pracownikiem i sprawdzić czy prawdą były zarzuty kierowane pod adresem zespołu. Jak łatwo się domyślić, oczywiście nie. Po konsultacjach uspokoiliśmy pracowników, a było ich w sumie trzydziestu, że nikt nie zostanie zwolniony bez szansy na wykazanie się. Po miesiącu pożegnaliśmy trzy osoby, natomiast w tym czasie mocno pracowaliśmy. Jednym z naszych najważniejszych ruchów było wykonanie profesjonalnych zdjęć biznesowych dla naszych pracowników ? trafiły one na broszury i ulotki, oraz oczywiście na stronę internetową. Fotografia biznesowa miała być jedną z naszych najważniejszych broni w walce o stworzenie nowego wizerunku firmy. Pracowaliśmy ciężko przez pół roku, zatrudniliśmy studio fotograficzne warszawa, a w nowej strategii marketingowej wspierała nas profesjonalna fotografia korporacyjna. Czy odnieśliśmy sukces? Liczby nie kłamią ? w ciągu ostatnich lat powiększyliśmy zespół o kolejnych osiem osób, a bazę klientów o siedemdziesiąt procent.
Obrót? Sto dwadzieścia procent wyższy. Jeśli dotarliście do ściany w rozwoju firmy ? upewnijcie się, że nie wiszą na niej kiepskie fotografie zespołu.